אגפטיון

כישרון תוסס שמכה גלים בעולם הפוקר התחרותי תמיד הוא אליהו “אגפטיון” ביון. אגפטיון, הידוע בגישתו הלא שגרתית אך האסטרטגית למשחק, זכה למוניטין של שחקן אימתני בטורנירי פוקר בעלי פרופיל גבוה, אפילו בגיל צעיר יחסית.

סגנון המשחק הייחודי שלו, משלב הבנה מורכבת של תורת המשחקים, אסטרטגיות לא קונבנציונליות וקריאה מעמיקה של המשחק של יריבו. אסטרטגיה זו, בשילוב עם מיומנותו ונחישותו הבלתי מעורערת, הובילה לכמה הצלחות מרשימות באתגרי פוקר גדולים.

כחבר בצוות GGPoker, Egption מביא דינמיקה ייחודית לקבוצה. חשיבתו החדשנית והמרדף הבלתי פוסק שלו אחר הצלחה הן תכונות אופייניות התואמות את האתוס של צוות GGPoker. כשהוא עובד לצד אנשי מקצוע מנוסים כמו ניק מימון, המשחק שלו יכול רק להתרומם עוד יותר. צוות GGPoker ידוע בתמהיל השחקנים המעוגל והמגוון שלו, מה שניכר בבירור מהכללת כישרונות כמו Egption.

לאחר מכן, השפעתו של אגפטיון חורגת מעבר לשולחן הפוקר. כאחד החברים הצעירים בצוות GGPoker, הוא משמש השראה לשחקני פוקר שאפתניים. הוא מגלם את האמונה שהגיל אינו גורם מרתיע להגיע לפסגת המשחק. מי שמחפש להצטרף לצוות GGPoker בוודאי יכול ללמוד הרבה מהמסע של Egption ומנסיקתו המתמשכת בעולם הפוקר.

Main-Section4-Community_Character_PC

תנאים והגבלות

-שחקן פעיל חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להשתתף בסדרה זו.
-אם שחקן נחשד לפעילות הונאה, ל 7XL יש את הזכות לחקור, לעקל ולסגור חשבון שחקן.
-לרשת GGpoker יש את הזכות לשנות ולהשעות מבצעים בכל עת ללא התראה מראש.
-תנאי המבצעים כפופים לאתר 7XL .
-חוקי וכללי האתר כפופים לרשת GGpoker העולמית.
-שחקו באחריות