Beriuzy

“הדבר הגדול בפוקר הוא שלכל אחד יש את הדרך הייחודית שלו לשחק. לקחתי את המילה המומצאת שלי, Beriuzy, והשתמשתי בה כדי לבנות מותג כדי להציג את פוקר לכל מי שחולק את ההתלהבות שלי מהמשחק.

הישגים

מאז 2021, הענקנו יותר מ-$60,000.00 לקהילת הפוקר ולמטרותיה.

הרגע זרמתי סשן של GG פוקר עם יותר מ-$100,000 בצ’יפים…4 פעמים!!!

הייתי שם כדי להקליט ולעודד שלושה חברים כשהם זכו בצמידי אליפות העולם בפוקר ב-2022.

שבעה ימים של פעולה של סדרת העולם 2022, שלושה גביעי WCOOP

בריוזי, או רייאן צ’מאס, גדל במדינה המזרח תיכונית לבנון. משחקי וידאו כמו Warcraft, Red Alert 2 ו-Call of Duty היו מרכיבים בסיסיים בילדותו. בגיל 13 הוא הלך בעקבות הוריו לקנדה.

בזמן שהוא למד בקולג’ ובאוניברסיטה, הוא נחשף רשמית לפוקר, שהפך במהירות להנאה העיקרית ולפעילות האהובה עליו. בריוזי סיים תואר בניהול מלונאות, אבל הוא גילה שהוא לא מעוניין לעבוד בתעשייה.

עד הנעילה המורחבת של COVID, ברויזי בילה את זמנו הפנוי במשחק פוקר. עכשיו הוא משדר משחקי פוקר בשביל הכיף כדי לחלוק את ההתלהבות שלו עם אחרים ולעסוק בתחביב שלו. למרבה המזל, הוא הצליח להקיף את עצמו מיד באנשים שחגגו את הישגיו. הקהל של Beruizy גדל, אבל הוא לא הפסיק להשקיע את העבודה כדי לבדר אותם.

המטרה ארוכת הטווח של Beruizy היא ליצור קהילה שבה אנשים יכולים לשחק פוקר ומשחקים אחרים יחד תוך רכישת חברים חדשים ובילוי. Beruizy נכנס לזירת הפוקר על ידי משחק על ההימורים הכי קטנים שאפשר. כעת הוא בטוח בעצמו מספיק כדי להצטרף כמעט לכל שולחן, לא משנה מה ההימור.

אחד ההישגים היפים ביותר שלו היה הזכייה ב-Super MILLION$ High Roller, שדרש קנייה של $10,300. למרות שסיים בחמישייה, ברויזי לא זכה בטורניר.

בעוד Beruizy לא הצליח בניסיונו שלו לזכות בצמיד זהב של WSOP בשנת 2022, הוא הצליח לחגוג את הצלחתם של שלושה חברים קרובים שאכן הצליחו להביא הביתה את החומרה. הוא תיעד את ההצלחות שלו ופרסם אותן בחשבון היוטיוב שלו כדי שכולם יראו.

Main-Section4-Community_Character_PC

תנאים והגבלות

-שחקן פעיל חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להשתתף בסדרה זו.
-אם שחקן נחשד לפעילות הונאה, ל 7XL יש את הזכות לחקור, לעקל ולסגור חשבון שחקן.
-לרשת GGpoker יש את הזכות לשנות ולהשעות מבצעים בכל עת ללא התראה מראש.
-תנאי המבצעים כפופים לאתר 7XL .
-חוקי וכללי האתר כפופים לרשת GGpoker העולמית.
-שחקו באחריות