ElkY

בין הדמויות הידועות בעולם הפוקר, ברטרנד ‘ElkY’ Grospellier בולט באופן מובהק. ElkY החל את דרכו המקצועית בתחום הספורט האלקטרוני, שם הפגין כישורים יוצאי דופן ויצר מוניטין רב. את המעבר המוצלח שלו מספורט אלקטרוני לפוקר, חלק ככל שזה נראה, אפשר לייחס לחשיבה אסטרטגית מפותחת ולאינסטינקט יקר מפז להסתגלות.

ElkY, אזרח צרפתי, צבר מגוון מרשים של שבחים בפוקר. ידוע בסיכונים המחושבים שלו ובאסטרטגיות החדשניות שלו, סגנון המשחק שלו קסם לרבים וזיכה אותו בהערכה רבה במעגלי פוקר. הוא מתגאה בשפע של ניצחונות פוקר מקוונים וחיים, ומטביע את חותמו ככוח שיש להתחשב בו במשחק.

סיפור הגדרתו של אלקי בתחום הפוקר מדגיש אלמנט מסקרן: גישתו הייחודית למשחק. בניתוח מצבים מורכבים, לאלקי יש כישרון מוזר לקבלת החלטות, תכונה הטבועה בשחקני פוקר מצליחים. הוא עומד כעמוד תווך בצוות GG, ולעתים קרובות קובע את הקצב עם נקודות המבט האנליטיות שלו.

סגנון המשחק ההדוק והאגרסיבי שלו, בשילוב עם כישורי הניתוח החדים שלו שנולדו מהרקע שלו בספורט אלקטרוני, משלמים דיבידנדים בתחום האינטנסיביות הגבוהה של פוקר. תמיד מראה בשולחנות הפוקר, ElkY הוא עדות לסינרגיה היפה של אסטרטגיה, הסתגלות ואינטואיציה. באמת, המסע שלו הוא תובנה מרתקת על מסירות שנפגשה עם יכולת טבעית וכישרון שופע למשחקים. השפעתו בסגל נבחרת GG מורגשת באופן מוחשי, כפי שיוזכר בסעיפים הבאים.

ElkY
Main-Section4-Community_Character_PC

תנאים והגבלות

-שחקן פעיל חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להשתתף בסדרה זו.
-אם שחקן נחשד לפעילות הונאה, ל 7XL יש את הזכות לחקור, לעקל ולסגור חשבון שחקן.
-לרשת GGpoker יש את הזכות לשנות ולהשעות מבצעים בכל עת ללא התראה מראש.
-תנאי המבצעים כפופים לאתר 7XL .
-חוקי וכללי האתר כפופים לרשת GGpoker העולמית.
-שחקו באחריות