snakey

2021 WSOPC Main Event Champion

snakey

בתקופה האחרונה, הפוקר המקוון תופס את מרכז הבמה בעולם הפוקר, ומספק לשחקנים את הנוחות לשחק מכל מקום ואת ההיקף להתחרות מול מגוון רחב של שחקנים. תורם משמעותי לנוף הזה הוא להטוטן פוקר מקוון שזכה לכינוי ‘סנייקי’.

סנייקי, שנולד וגדל בישראל, החל את דרכו בפוקר מקצועי בשלב מוקדם יחסית בחייו. המשיכה הסוחפת שלו למורכבויות המתמטיות וללוחמה המנטלית הכרוכה בפוקר הובילה אותו עד מהרה למסירות נמרצת לקראת שליטה במשחק. הוא בילה אינספור שעות בליטוש כישוריו ובגיבוש אסטרטגיות, עדות למוסר העבודה שלו ולתשוקה שלו למשחק. מחויבותו העמוקה לפוקר באה לידי ביטוי בסופו של דבר בהצלחותיו המדהימות בתחום.

הצלחת פוקר

בין שלל הישגיו בולטים ניצחונותיו הרבים של סנייקי בטורנירים מקוונים. סגנונו הבלתי נלאה – מחושב אך אגרסיבי תחת לחץ, בלבל יריבים רבים, והוביל אותו להשיג ניצחון בכמה עימותים מקוונים רבי סיכון. המרדף הבלתי פוסק שלו אחר שלמות ורוחו ללא חת זיכה אותו בכבוד ובהערצה של עמיתיו וצופיו כאחד.

השפעתו של סנייקי חורגת מעבר לניצחונותיו. הוא מילא תפקיד חשוב בעיצוב קהילת הפוקר המקוונת על ידי שיתוף חוויותיו, אסטרטגיותיו ותובנותיו, ובכך נתן השראה לחובבי פוקר מתחילים לצלול לתחום הפוקר המקצועי. בעולם הפוקר המקוון, השם ‘סניקי’ הוא שם נרדף למסירות, נחישות ותשוקה נצחית למשחק.

Main-Section4-Community_Character_PC

תנאים והגבלות

-שחקן פעיל חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להשתתף בסדרה זו.
-אם שחקן נחשד לפעילות הונאה, ל 7XL יש את הזכות לחקור, לעקל ולסגור חשבון שחקן.
-לרשת GGpoker יש את הזכות לשנות ולהשעות מבצעים בכל עת ללא התראה מראש.
-תנאי המבצעים כפופים לאתר 7XL .
-חוקי וכללי האתר כפופים לרשת GGpoker העולמית.
-שחקו באחריות